Πώς μπορεί ένας μαθητής να διώξει το άγχος από το τρέξιμο της βδομάδας, το φορτωμένο πρόγραμμα, το διάβασμα, τα διαγωνίσματα και τα τεστ ;
Μπορεί να παίξει παιχνίδια, να γελάσει, να χορέψει, να ζωγραφίσει, να εκφραστεί ελεύθερα, να συναναστραφεί τους φίλους του, να παίξει και να γράψει μουσική....... Αυτό κάναμε εμείς κάθε Παρασκευή από τις 2 μέχρι τις 4. Για δυο ώρες στο τέλος κάθε εβδομάδας συναντιόμασταν στην αίθουσα πολλαπλών του σχολείου. Στις ώρες αυτές γίναμε ένα κεφάτο παρεάκι, γελάσαμε μέχρι δακρύων από τους αυτοσχεδιασμούς μας, μάθαμε να χρησιμοποιούμε το σώμα μας για να κάνουμε μουσική και χορευτικές παρτιτούρες, ζωγραφίσαμε τα δικά μας έργα Τέχνης, εμπνευστήκαμε από την καθημερινότητά μας στο Μουσικό Σχολείο και φτιάξαμε ποιήματα και τραγούδια rap για αυτήν. Με λίγα λόγια εκφραστήκαμε, δημιουργήσαμε τα δικά μας πολιτιστικά προιόντα και χαλαρώσαμε με όχημα την Τέχνη του Θεάτρου.
To θεατροπαιδαγωγικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε είναι διαθέσιμο εδώ. Την Συνοπτική Έκθεση Αποτίμησης του Προγράμματος μπορείτε να δείτε εδώ.
Εμψυχώτρια στο ταξίδι η Θεατρολόγος Μαρία Στάμου. Συνεπιβάτες οι Μουσικοί Νίκος Χότζας, Νίκος Κουλούρης, Κατερίνα Ναούμ.